Ultima actualizare 03/20/2023
19:20:21



Conversie profesională: Pedagogia teatrală în învățământul preuniversitar

ATENȚIONARE

Pagina urmează să fie actualizată cu informații pentru conversia profesională 2023/2024

PRECIZĂRI EXAMEN DE ADMITERE PROGRAM POSTUNIVERSITAR DE CONVERSIE PROFESIONALĂ SESIUNEA SEPTEMBRIE 2022

DOMENIUL TEATRU ȘI ARTELE SPECTACOLULUI
Program de studii: Pedagogia teatrală în învățământul preuniversitar

Calendar admitere

ÎNSCRIERI ONLINE
15 septembrie 2022, ora 9:00 – 20 septembrie 2022, ora 14:00
Înscrierea se va face online la adresa: mady.codalbu@unatc.ro

  • 21 septembrie 2022 Afişare rezultate provizorii
  • 21-24 septembrie 2022 Confirmare loc ocupat conform anunțurilor care vor însoți listele cu rezultate provizorii
  • 27 septembrie 2022 Afişare rezultate finale cu candidații declarați ADMIS

ÎNSCRIERE CANDIDAȚI
La concursul de admitere la programul de conversie profesională „Pedagogia teatrală în
învățământul preuniversitar”, forma de învățământ: hibrid, se pot înscrie cadrele didactice încadrate în
sistemul de învățământ preuniversitar, absolvenți cu diplomă de licență sau echivalentă.

Taxe admitere

300 de lei se achită în contul
Cont Trezorerie
UNATC ”I.L.CARAGIALE” – București
CONT RO57TREZ70220F330500XXXX
COD FISCAL 4453160
TREZORERIA SECTOR 2
Pe chitanță TREBUIE specificat numele candidatului(ei) și „Conversie profesională”.

Probe de concurs

Ciclul de studii

  • Curs postuniversitar
  • Conversie profesională

Programul de studii

  • Pedagogia teatrală în învățământul preuniversitar (I.F.) – 60 locuri

Probe de concurs

  • învățământul preuniversitar (I.F.)
  • 60 locuri Medie examen licență – 50%
  • Medie generală ani studii licență- 50%

Modalitatea susținere examen

  • Concurs dosare

CRITERIU DE DEPARTAJARE:

  • Media generală a anilor de studii universitare de licență
  • Clasificarea candidaților se face în ordinea strict descrescătoare a mediilor de admitere!

CONFIRMAREA LOCULUI OCUPAT ÎN URMA CONCURSULUI DE ADMITERE
ESTE OBLIGATORIE!

IMPORTANT!

Toți candidații declarați ”ADMIS” sunt obligați să prezinte la secretariat toate documentele necesare întocmirii dosarului de studii și a înmatriculării, ÎN ORIGINAL ȘI COPIE (2 ex), conform anunțurilor care vor însoți rezultatele, după cum urmează :

  • diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta;
  • diploma de licență sau diploma echivalentă cu aceasta,
  • documentul/documentele de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României eliberat/e conform legislației în vigoare (dacă este cazul);
  • Suplimentul la diplomă/foaia matricolă/ situația școlară (pentru promoția 2022);
  • certificat de naștere;
  • certificat de căsătorie (unde este cazul);
  • adeverința medicală tip, din care să rezulte că este apt pentru programul de studii la care candidează;
  • CI în copie lizibilă;
  • adeverință de cadru didactic de la instituția de învățământ preuniversitar unde este încadrat (pentru instituțiile private se solicită și dovada autorizării/acreditării, în copie);
  • copia chitanței de achitare a sumei de 3500 de lei, reprezentând 50% din taxa de școlarizare aferentă semestrului I de studii – în contul

Neprezentarea documentelor specificate mai sus, în termenul precizat, duce la pierderea locului
ocupat în urma concursului de admitere.

TAXA DE ȘCOLARIZARE 7000 de lei / an studiu

}