Acest program de Master, cu o durată de doi ani, este dedicat celor care doresc să-și dezvolte competențele în domeniul teatrului de animație, prin aprofundarea înțelegerii și practicii acestei arte. Susținuți de o programă care îmbină procesul învățării cu cel al cercetării, prin mijloace specifice experimentului artistic, masteranzii dobândesc capacitatea de a realiza integral un spectacol de animație, folosind atât tehnicile tradiționale, cât și tehnici digitale.
Printre disciplinele studiate se numără: Regia spectacolului de animație, Expresia vizuală în Teatrul de animație, Estetica artelor spectacolului, Tehnica Teatrului de Animație, Sisteme avansate de mânuire, Expresia sonoră în Teatrul de animație, Arta Scenografică, Multimedia în spectacolul contemporan, Atelier de creație, Politici publice și Legislație culturală și Practica de specialitate.
Înscrierea se face obligatoriu online prin accesarea platformei 2BitsEDU.
Vă puteți autentifica folosind un cont Gmail, YAHOOmail, Facebook sau Linkedin.
În cazul adreselor de email (YAHOO) pot exista probleme de compatibilitate între adresa de email și site-ul de înscriere a formularului de admitere.
Portofoliile/CV-ul complete se predau după înscriere, doar în format electronic. Candidatul trebuie să se asigure că toate elementele solicitate se regăsesc în portofoliu și pot fi accesate, în caz contrar neputând fi admis în examen.
Instituția va pune la dispoziția candidatului, dar numai în urma înscrierii pe platforma 2Edubits, un folder pe o platformă securizată unde acesta poate urca documentele solicitate, folder la care nu are acces decât instituția și candidatul. Accesul la platformă va fi comunicat pe adresa de e-mail folosită la înscriere.
Probă unică
oral și practic
se notează cu note de la 1 la 10
30 – 40 minute candidat
- Prezentarea unui proiect personal de animaţie, într-o suită de imagini (fotografii sau desene, subiect, detalii despre tehnica de animaţie aleasă), într-un dosar al proiectului, în formă electronică, datele fiind înregistrate pe un stick.
- prezentarea unui personaj realizat practic (păpuşă, marionetă, siluetă, obiect, colaj de obiecte sau de imagini etc.).
BIBLIOGRAFIE
- APOSTOL, Gabriel: Animația: de la tradiții la arta computerizată, Editura UNATC Press, București, 2007
- PEPINO, Cristian: Tehnica teatrului de animație, Editura UNATC Press, București, 2005
MENȚIUNI:
- Nu se admit contestații la probele orale / practice.
- Probele se notează de la 1 la 10.
- Nota finală este media aritmetică a membrilor comisiei.
- Media minimă de admitere pentru locurile finanţate de la buget şi pentru cele cu taxă nu poate fi mai mică de 6,00 (şase).
CRITERII DE DEPARTAJARE ÎN CAZ DE MEDII EGALE:
- Criteriul 1. Media examenului de finalizare studii de licenţă.
- Criteriul 2. Media generală a anilor de studiu din ciclul universitar de licenţă.